Jesteśmy nieprzerwanie realni od 1989 roku
                                               ...a nie tylko "internetowi"

                Istniejąc nieprzerwanie od 1989 roku na rynku jako firma z wieloletnimi tradycjami i o charakterze rodzinnym oferujemy nie tylko sprzęt, ale całe rozwiązania drukowania, kopiowania, skanowania i obiegu dokumentów. Na nasz potencjał oprócz partnerstwa w pełnym zakresie z producentem KYOCERA (jako autoryzowany przedstawiciel i serwis), składa się z wieloletnich pracowników odpowiednio przeszkolonych i posiadających szeroki zakres uprawnień wymagany do realizacji stawianych nam zadań. Ponadto dysponujemy wszystkimi niezbędnymi zasobami technicznymi, organizacyjnymi i formalnymi, żeby móc zaoferować najlepszą ofertę na naszym rynku. Potencjał firmy ANMIT to również olbrzymie doświadczenie i szeroki wachlarz referencji zdobytych podczas nieprzerwanej działalności od 1989 roku.

SPRZEDAŻ INTERNETOWA
Jako firma techniczna posiadamy własne zasoby do organizacji i prowadzenia sprzedaży przez autoryzowany sklep internetowy www.KyoceraSklep.pl. Jako przedstawiciel i serwis Kyocera naszą ofertę wyróżnia fakt, że bardzo dobrze znamy produkty, które oferujemy, dzięki czemu możemy świadczyć dodatkowe usługi w postaci doradztwa przy wyborze optymalnych rozwiązań, wsparcie serwisu w trakcie gwarancji jak i po jej upływie. Ponadto fakt, że jesteśmy autoryzowanym partnerem Kyocera powoduje, że nasi Klienci mogą być pewni, że wszystkie urządzenia i materiały eksploatacyjne pchodzą z legalnego źródła, są przeznaczone na polski rynek, posiadają ważną gwarancję na terenie Polski oraz polskie menu. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na nasz temat zapytaj poprzez chat (dostępny na stronie głównej), e-mail, telefon, osobiście w siedzibie naszej firmy lub nawet możesz wysłać do nas fax - wszystkie namiary są zakładce Kontakt. :-)

SYSTEMY ZARZĄDZANIA DRUKIEM
Od początku istnienia firmy pomagamy klientom kontrolować i obniżać koszty wydruku, wykonując audyty i doradzając w kwestii wyboru optymalnych rozwiązań sprzętowych i programowych. Wdrażamy profesjonalne urządzenia drukujące, kopiujące, skanujące, faksujące i oprogramowania zarządzającego obiegiem i kosztami tworzenia wersji papierowej dokumentów. Oferowane przez nas urządzenia charakteryzują się wysoką wydajnością i najniższymi dostępnymi kosztami eksploatacji w swojej klasie. Oprócz tradycyjnej sprzedaży wszystkie produkty oferujemy w formie outsourcingu (kontraktów serwisowych i dzierżaw).

SERWIS

Nieodzownym elementem wszystkich urządzeń jest serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz stałe zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne, co gwarantujemy jako autoryzowany przedstawiciel oferowanych przez nas rozwiązań. W ramach obsługi serwisowej, zarówno gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, proponujemy podpisywanie Umów Serwisowych i Umów Dzierżaw, w ramach których przeglądy, naprawy, materiały eksploatacyjne i odpowiedzialność za sprawne działanie wszystkich urządzeń spoczywa na firmie naszej firmie. Gwarantujemy możliwość ciągłego użytkowania urządzeń i systemów bez niespodziewanych wydatków i przestojów w działaniu.

ZAUFALI NAM
Do tej pory zaufało nam między innymi: większość Urzędów Miast i Starostwa w województwie (Szczecin, Wolin, Kamień Pomorski, Trzebiatów, Rewal, Pyrzyce, Stargard, Barlinek, Police, Świnoujście i inne), ZUS, Urzędy Skarbowe, Banki (WBK, NBP, BH, Invest-Bank, SKOK, mBank), PZU S.A., Jednostki Wojskowe, Żandarmeria, Agencja Mienia Wojskowego, Uniwersytet Technologiczny, Uniwersytet Szczeciński, Pomorska Akademia Medyczna, Akademia Morska, Akademia Sztuki, Szkoły i Zespoły Szkół, Stocznie, Obiekty Portowe, firmy prywatne i kilka tysięcy innych klientów.

Ponadto stabilność i bezpieczeństwo współpracy z firmą ANMIT gwarantuje pełna odpowiedzialność właścicieli firmy wynikająca z formy prawnej prowadzonej działalności oraz setki obecnie trwających i przedłużanych umów współpracy klientami administracji publicznej oraz firmami praktycznie ze wszystkich dziedzin, branż występujących na naszym rynku.

Na wysoki poziom bezpieczeństwa firmy ANMIT i najwyższą jakość współpracy z kontrahentami wpływa fakt, realizacji ciągłych inwestycji w zasoby firmy, które są zlokalizowane na terenie województwa zachodniopomorskiego i w Szczecinie. W ramach dużych projektów dofinansowań unijnych wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne wewnątrz naszych struktur organizacyjnych. Rozwiązania te przyspieszają i ułatwiają pracę, tak aby cały zespół naszych specjalistów mógł się skupić na naszych Klientach.

Więcej o nas znajdziej na stronie naszej firmy tutaj>>